مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:502023-06-23اقتصادي

فارس من|قیمت لوازم خانگی در سامانه 124 افزایش نداشته است


رییس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران گفت: قیمت لوازم خانگی در سامانه 124 تغییر نکرده اما در سطح عرضه قیمتی که به فروشنده عرضه می شود افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان وزارت صمت نظارت بر بازار لوازم خانگی را افزایش دهد عنوان کردند که وضعیت بازار لوازم خانگی از اسفند سال گذشته بهم ریخته است و افزایش قیمت ها غیرمعقول است.

  مخاطبان خبرگزاری فارس در این پویش همچنین عنوان کردند که قیمت لوازم خانگی در خرداد امسال نسبت به اردیبهشت ماه افزایش قیمت داشته و تولیدکنندگان لوازم خانگی از حمایت کالای ایرانی در نبود نظارت سوءاستفاده می کنند.

  اکبر پازوکی رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران در مورد افزایش قیمت لوازم خانگی اظهار داشت: اگر کسی می گوید که قیمت لوازم خانگی افزایش داشته باید این ادعا را بصورت مستند بیان کند.

  وی افزود: استناد اتحادیه لوازم خانگی درباره قیمت لوازم خانگی نیز سامانه 124 سازمان حمایت است که قیمت مرجع محصولات تولیدی از جمله لوازم خانگی را اعلام می کند که براساس آن قیمت لوازم خانگی افزایش نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|قیمت لوازم خانگی در سامانه 124 افزایش نداشته است

فارس من|قیمت لوازم خانگی در سامانه 124 افزایش نداشته است